Контакт-центр 0 800-501-513, короткий моб. номер 470 (call-back)

HDI СТРАХУВАННЯ підтвердила право на міжнародний сертифікат якості ISO

HDI СТРАХУВАННЯ підтвердила право на міжнародний сертифікат якості ISO

/
Дата27.04.2009

Компанія HDI СТРАХУВАННЯ успішно пройшла наглядовий аудит діяльності і підтвердила відповідність системи менеджменту якості, що запроваджена в компанії, міжнародному стандарту ISO 9001:2000. Аудит проводився фахівцями Bureau Veritas Quality International (BVQI).

В основу сертифікованої системи менеджменту якості HDI СТРАХУВАННЯ покладений процесний підхід до управління, що розглядає діяльність організації як сукупність взаємодіючих процесів, кожний з яких має свої завдання і необхідні ресурси. Головним достоїнством такого підходу є підвищення ефективності управління, що дозволяє забезпечувати високу якість на кожному етапі надання страхової послуги.

Під час перевірки аудитори відзначили високий ступінь інтеграції системи менеджменту якості у повсякденну діяльність працівників компанії. За підсумками проведеного аудиту зроблений висновок про те, що «в Компанії розроблена, документована і підтримується система менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2000, яка демонструє здібність до досягнення запланованих результатів і постійного покращення».