Контакт-центр 0 800-501-513, короткий моб. номер 470 (call-back)

Страхова компанія HDI СТРАХУВАННЯ підтвердила право на міжнародний сертифікат якості ISO 9001:2008

Страхова компанія HDI СТРАХУВАННЯ підтвердила право на міжнародний сертифікат якості ISO 9001:2008

/
Дата09.06.2010

Страхова компанія HDI СТРАХУВАННЯ успішно прошла наглядовий аудит діяльності, підтвердивши відповідність системи менеджменту якості, що діє в компанії, міжнародному стандарту ISO 9001:2008. Аудит проводився фахівцями міжнародного сертифікаційного центру Bureau Veritas Certification.

Вперше страхова компанія HDI СТРАХУВАННЯ отримала сертифікат якості на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2000 в 2005 році. І після успішно підтверджувала цей сертифікат під час щорічних наглядових і двох ресертіфікаційних аудитів. Головним завданням функціонування СМК компанії є підвищення ефективності бізнес-процесів. У зв’язку з цим створення СМК, що відповідає вимогам ISO 9001:2008, є підтвердженням реалізації стратегії компанії, спрямованої на забезпечення високої якості на кожному етапі надання страхової послуги.

Під час перевірки аудитори відзначили високу ступінь інтеграції системи менеджменту якості в повсякденну діяльність співпрацівників ПрАТ «ХДІ страхування». За підсумками проведеного наглядового аудиту зроблений висновок про те, що «в Компанії розроблена, документована і підтримується система менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008, що демонструє здібність до досягнення запланованих результатів»