Контакт-центр 0 800-501-513, короткий моб. номер 470 (call-back)

Ціна не є найважливішим фактором при продажі страхових продуктів. Страховка повинна захищати клієнта якнайкраще.

Ціна не є найважливішим фактором при продажі страхових продуктів. Страховка повинна захищати клієнта якнайкраще.

/
Дата20.09.2017


Ціна не є найважливішим фактором при продажі страхових продуктів. Про це заявив генеральний директор Euroins Insurance Group AD і голова правління Eurohold Bulgaria AD Кирило Бошов під час презентації нового проекту.
Холдинг запустив компанію, яка займається цифровим продажем страхування. Платформа Oli (www.getoli.com) наразі пропонує лише один продукт — страхування життя для позичальників. В наступному році компанія очікує покрити близько 4-5% цього страхового ринку, а також переглянути політику страхування майна.

За словами компанії, швидкість оформлення страхового продукту та відшкодування збитків дорівнює ліченим хвилинам. Однак, даний сайт пропонує лише продукти від Euroins Insurance Group AD.

Кирило Бошов також зазначив, що в Болгарії досить важко ввести цифрові продажі в традиційне страхування, тому Euroins Insurance Group AD виділила бюджет на суму 2 мільйонів болгарських левів для інноваційних ідей молоді у сфері страхування.