Страхова компанія Євроінс підтвердила лідерські позиції на ринку ОСЦПВ за підсумками 2020 року

Страхова компанія Євроінс підтвердила лідерські позиції на ринку ОСЦПВ за підсумками 2020 року

За даними Моторного (транспортного) страхового бюро України, в 2020 році СК Євроінс Україна в черговий раз увійшла в число ТОП-10 найбільших страховиків на ринку обов’язкового автострахування. Компанія займає 7-е місце в країні за кількістю укладених договорів: «автоцивілкою» від Євроінс користуються більше 280 тис. українських водіїв.

МТСБУ підбило підсумки роботи українського ринку ОСЦПВ у 2020 році. За даними Бюро, в Україні відзначається зростання числа укладених договорів (+ 4%), а також обсягу зібраних страховиками премій (+ 21%). Крім загальноринкової статистики, експерти МТСБУ визначили ТОП-10 найбільших страховиків ринку обов’язкового автострахування за ключовими показниками – кількістю укладених договорів, обсягом страхових премій та виплат.

Згідно з цими даними, страхова компанія Євроінс Україна зайняла 7-е місце за кількістю укладених договорів ОСЦПВ. Понад 280 тисяч українських водіїв довірили компанії страхування своєї відповідальності за кермом. При цьому СК Євроінс демонструє активне зростання портфеля на ринку обов’язкового автострахування: за підсумками 2020 року приріст страхових премій компанії на цьому напрямку перевищив 48%.

«Безумовно, ми раді досягнутим показникам та дякуємо клієнтам за довіру до нашого бренду, – зазначає Янко Ніколов, голова правління СК Євроінс Україна, – Але найбільше ми пишаємося тим, що наша компанія забезпечила цей результат, зберігши високу якість сервісу та врегулювання для застрахованих. Так, в щоквартальному рейтингу діяльності страховиків від МТСБУ Євроінс отримує найвищі оцінки – «Зелений Світлофор». Пропонувати наш електронний поліс ОСЦПВ своїм клієнтам готові й провідні банки України, й найбільші страхові агрегатори, й найбільш популярні цифрові сервіси для автовласників – вони впевнені в якості наших послуг. Ми ж, у свою чергу, робимо все можливе, щоб на 100% виправдати довіру клієнтів, партнерів, і тільки посилювати свої лідерські позиції».