Подорожуючий по Україні за програмою «Подорожник»
Дії Страхувальника/Застрахованої особи при настанні події, що має ознаки страхового випадку: У випадках, пов’язаних із загрозою життю та/або здоров’ю Страхувальника/Застрахованої особи, які потребують надання екстреної медичної допомоги/послуг згідно умов цього Договору, Застрахована особа або її представник, до надання медичних послуг, повинні звернутися до Асистуючої компанії/Страховика за одним із номерів телефону: (044) 500 68 75 та повідомити лікарю-координатору наступну інформацію:
Повідомлення про подію також можна зробити на електрону пошту: med@sos-service.com.ua На підставі отриманої інформації черговий лікар-координатор Асистуючої компанії/Страховика приймає рішення щодо організації надання медичних послуг Застрахованій особі, яка отримує їх, керуючись вказівками лікаря-координатора. У випадку погодження з Асистансом самостійної організації медичних послуг, Страхувальник/Застрахована особа звертається до найближчого медичного закладу для отримання медичних послуг. Процедура відшкодування самостійно витрачених коштів: Для отримання страхового відшкодування Застрахована особа повинна протягом 10 (десяти) робочих днів від дня звернення або дня виписки з медичного закладу (одужання) надіслати на електронну адресу: med@euroins.com.ua або viber +38 067 200 28 17 фотокопії наступних документів:
Якщо Ви не маєте можливості приїхати в страхову компанію особисто, то Заяву та фінансові документи, які попередньо направляли на електронну адресу: med@euroins.com.ua, після отримання від СК підтвердження щодо їх достатності та правильності оформлення, потрібно надіслати рекомендованим листом на поштову адресу: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102. Після отримання всіх необхідних документів, ПрАТ «СК «Євроінс Україна» складе розрахунок суми страхового відшкодування та здійснить його виплату протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня прийняття такого рішення (дати затвердження Страхового акту). |
Стався страховий випадок. Що робити?
При настанні страхового випадку Отримавши першу медичну допомогу, забезпечте належне документальне підтвердження події, отримавши довідку медичного закладу. 0 800 501 513 Для отримання страхового відшкодування Застрахована особа (представник Застрахованої особи) повинна протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту настання події надіслати на електронну адресу: med@euroins.com.ua фотокопії наступних документів:
В разі загибелі застрахованої особи, Вигодонабувач (спадкоємець Застрахованої особи за законом) надає додатково документи:
За консультацією та отриманням додаткової інформації, що стосується збору документів для отримання страхового відшкодування та з інших питань, Ви можете звертатися за телефонами: тел: +38 044 201 43 81, моб.(viber): +38 067 200 28 17 (Стеблянко Анна Сергіївна) Якщо Ви не маєте можливості приїхати в страхову компанію особисто, то Заяву та документи, які попередньо направляли на електронну адресу: med@euroins.com.ua, після отримання від СК підтвердження щодо їх достатності та правильності оформлення, потрібно надіслати рекомендованим листом на поштову адресу: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102. Після отримання всіх необхідних документів, ПрАТ «СК «Євроінс Україна» складе розрахунок суми страхового відшкодування та здійснить його виплату протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня прийняття такого рішення (дати затвердження Страхового акту). |