СК Євроінс Україна презентувала свої онлайн-проекти на форумі «Digital marketing фінансових послуг – 2021»
03.11.2021
Щоб бути ще зручнішими для клієнтів, Євроінс Україна не лише стежить за інноваціями ринку, а й сама створює діджитал-тренди. 29 жовтня Євроінс Україна стала одним із учасників Міжнародного онлайн-форуму «Digital marketing фінансових послуг – 2021».
Подія викликала живий інтерес аудиторії своєю актуальністю. Адже необанки, digital-банки, мобільні банки, InsurTech та цифрові платежі змінюють індустрію фінансових послуг по всьому світу і вже очевидно, що у найближчому “цифровому” майбутньому фінансова діяльність буде конкурентною як ніколи.
На форумі розглядалися головні тренди та основні банківські стратегії у цифровому маркетингу, які є актуальними для компаній фінансового сектору. Також обговорювалося, куди рухається digital marketing і які інструменти працюватимуть у 2022 році, а від яких варто відмовитись.
Для страхового сектору цифрові технології та нові гравці фінансового ринку створюють не лише високий рівень конкуренції, а й відкривають можливості партнерства. На онлайн-форумі це підтвердив кейсами із практики компанії Андрій Яковенко, заступник Голови Правління Євроінс Україна.
«Попри консервативну природу страхування ми відкриті до колаборації з digital-банками, сайтами-агрегаторами та іншими онлайн-сервісами, у тому числі до створення нових спільних продуктів. Ми маємо досвід успішного партнерства з популярними майданчиками – Privat24, Autobooking.com, Toplyvo.UA, де ми досягли гарного рівня продажів. Будемо і надалі розширювати нашу співпрацю з партнерами та запускати нові проекти» – зазначив Андрій Яковенко.
Нагадаємо, Євроінс Україна входить до ТОП-3 провідних українських компаній у секторі digital-страхування за версією журналу «Бізнес» (премія Фінансовий Оскар 2020).