Відповіді на поширені питання клієнтів щодо полісу автоцивілки

03.12.2021

Відповіді на поширені питання клієнтів щодо полісу автоцивілки

Шановні клієнти, фахівці Євроінс Україна відповідають на поширені запитання, які виникають під час користування полісом автоцивілки. 1. Якщо номер авто помінявся, чи треба міняти страховку?

Ні, не треба. Договір ОСЦПВ "прив'язаний" до автомобіля та зберігає свою дію після зміни номера. Але за бажанням клієнт може внести зміни до полісу – електронного чи паперового. Для цього зверніться до будь-якого відділення Євроінс.

2. При зміні власника авто поліс продовжує діяти?

За законом, при зміні власника авто, забезпеченого полісом ОСЦПВ, страховка залишається дійсною. Права та обов'язки страхувальника після продажу машини переходять до нового власника.

3. Під час перевірки страховки за держномером авто додаток "Дія" чи "МВС Україна" пише, що машина не забезпечена полісом, що робити?

Ми не можемо відповідати за коректність роботи сторонніх програм та програм. Єдине офіційне джерело інформації, де можна перевірити дію поліса ОСЦПВ – сайт МСТБУ.

4. Якщо я маю паперовий поліс, чи можу перевести його в електронну форму?

На жаль, ні. Електронний поліс ви зможете оформити вже наступного року. А зробити це можна за 4 простих кроки на сайті Євроінс: https://bit.ly/3HjoaQ3

5. Я втратив паперовий поліс. Що мені робити?

Не турбуйтеся, втрачений паперовий поліс можна відновити. Для цього зверніться до відділення компанії, де ви купували автоцивілку. Наш співробітник оформить для вас дублікат договору.

Get a quote

Choose the service that interests you

Phone number

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

sign up

Name*

!

The field cannot be empty.

Invalid format.

Phone number*

!

The field cannot be empty.

Invalid format.

Email*

!

The field cannot be empty.

Invalid format.

Password*

!

The field cannot be empty.

Password does not meet requirements.

Password must be at least 6 characters.

This user is already registered.

Login

Enter your email address to log in

Password for gmail

!

The field cannot be empty.

Such email does not exist. Check the correctness or register

!

The field cannot be empty.

Invalid password, please try again

A link to change your password has been sent to gmail.

I remembered the password

reset password

Please enter a new password

Password*

!

The field cannot be empty.

Incorrect format or passwords do not match

Repeat password*

!

The field cannot be empty.

save

Thanks for your order! Our managers will contact you soon.

Thank you for your request!