1. Об’єкт страхування
Об’єктом страхування є здоров’я Застрахованої особи, стосовно якої Страхувальник здійснює страхування
2. Страхові ризики та обмеження страхування
Страховим ризиком є розлад здоров'я Застрахованої особи, який потребує надання їй невідкладної (екстреної) медичної допомоги, відповідно до переліку захворювань та станів, визначених Договором страхування, та які потребують невідкладної (екстреної) допомоги (в т.ч. примусова обсервація Страхувальника (Застрахованої особи) в обсерваторії, пов'язана з ризиком поширення COVID-19).
Обмеження страхування (не можуть бути застрахованими особи):
- громадяни України;
- особи, які визнані недієздатними у встановленому порядку;
- ВІЛ-інфіковані та хворі на СНІД особи;
- особи, які мають злоякісні новоутворення або проходять лікування з цього приводу;
- особи, які є інвалідами I та II груп;
- особи, які страждають важкими нервовими чи психічними захворюваннями та/або знаходяться на обліку у наркологічному та психоневрологічному спеціалізованих диспансерах, центрах з профілактики та боротьби зі СНІДом;
- особи, які на час укладення Договору страхування перебувають на стаціонарному лікуванні (госпіталізована);
- особи, які хворіють на алкоголізм, наркоманію, токсикоманію, цироз печінки, вірусні гепатити, окрім гепатиту А;
- особи, які хворі на системну склеродермію, системний червоний вовчак.
- особи, які хворі на розсіяний склероз, демінієлінізуючі захворювання.
- особи, які хворі на цукровий діабет (тяжкі форми з ускладненнями).
- особи, які хворі на спадкові захворювання, вроджені грубі вади розвитку органів і систем.
- особи, які мають тяжкі травми органів центральної нервової системи (забій мозку, крововилив в мозок, відкрита черепно-мозкова травма, розрив спинного мозку тощо).
- особи, які хворі на хронічну ниркову недостатність (з потребою в гемодіалізі).
- особи, які хворі на туберкульоз.
- особи, які хворі на тяжкі захворювання органів центральної нервової системи (енцефаліт, менінгіт, епілепсія, параліч).
- особи віком понад 60 років, якщо інше не погоджено Індивідуальною частиною Договору.
- вагітні жінки із строком вагітності більше 7 –ми місяців.
3. Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)
Страхувальником може бути обрана страхова сума 10 000,00 грн., 15 000,00 грн. та 30 000,00 грн, якщо інше не передбачено Індивідуальною частиною.
Ліміт відповідальності Страховика за випадком захворюваня на “COVID-19, вірус ідентифікований (код U07.1)”- 10% від страхової суми на одну Застраховану особу.
Страхова сума встановлюється в національній валюті України та зазначається в Індивідуальній частині Договору.
4. Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу
Мінімальний страховий тариф -0,82%
Максимальний страховий тариф- 10%
5. Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)
Франшиза відсутня, але, безумовна франшиза може бути передбачена Індивідуальною частиною Договору та встановлена або у відсотках від страхової суми, або у грошовому виразі.
1% від страхової суми або 100,00 грн.
20% від страхової суми або 5 000,00 грн.
6. Територія та строк дії договору страхування [включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)]
Територія дії Договору – Україна, окрім тимчасово окупованих територій АР Крим, м. Севастополь та населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та таких, що розташовані на лінії зіткнення, згідно з Розпорядженням КМУ від 07.11.2014р. № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення» в редакції, що діяла на дату настання страхового випадку.
Строк дії Договору страхування – визначається Страхувальником в Індивідуальній частині Договору при його укладанні і може становити:
- до 3-х (трьох) місяців;
- від 3-х (трьох) місяців до 1 (одного) року;
- від 1 (одного) дня до 1 (одного) року.
Індивідуальною частиною може бути передбачено строк дії Договору більше 1 року, за умови зазначення періодів страхування, в межах загального строку дії Договору.
Договір набирає чинності з дати, зазначеної в Договорі, як дата початку строку дії Договору, але не раніше 00:00 годин дня, наступного за днем надходження на рахунок Страховика страхового платежу в повному обсязі.
Дія Договору припиняється о 23:59 годині дати, визначеної в Договорі як дата закінчення строку дії Договору.
Продовження строку дії Договору не передбачається.
7. Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат
Страховик не несе відповідальності за витрати, пов’язані з:
Не вважається страховим випадком звернення Застрахованої особи за наданням медичної допомоги в зв'язку з:
Якщо інше не передбачено індивідуальними умовами, до страхових випадків не відносяться та страхова виплата не здійснюється у разі настання страхового випадку, який безпосередньо або опосередковано спричинений, пов’язаний, виникає або збільшується в тому числі і внаслідок:
Страховик не оплачує:
Страховик не організовує та не здійснює оплату медичних послуг та інших послуг щодо діагностики та лікування у зв'язку з:
8. Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту
Ліміт відповідальності Страховика за випадком захворюваня на “COVID-19, вірус ідентифікований (код U07.1)”- 10% від страхової суми на одну Застраховану особу.
9. Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат
Страхові виплати здійснюються Страховиком шляхом оплати вартості екстреної медичної допомоги (медичних послуг), наданих Застрахованій особі при умові настання страхового випадку, в обсязі, передбаченому цим Договором.
Страховик сплачує вартість наданих послуг в межах страхової суми, з врахуванням лімітів відповідальності, які передбачені Договором, на підставі рахунків медичних закладів, наданих Страховику через Асистуючу компанію або безпосередньо Застрахованій особі.
У виключних ситуаціях, коли неможливо встановити зв’язок із Асистуючою компанією або у випадках, пов’язаних із загрозою життю та/або здоров’ю Страхувальник /Застрахована особа самостійно звертається до найближчого державного/ відомчого/ комунального лікувально-профілактичного закладу для отримання медичних послуг.
Страхова виплата здійснюється Страховиком:
Якщо Застрахована особа самостійно сплатила вартість медичних послуг та медикаментів, необхідних для отримання медичної допомоги, то страхова виплата здійснюється Страховиком безпосередньо Застрахованій особі шляхом відшкодування витрат на лікування з урахуванням умов, у межах страхової суми або лімітів відповідальності Страховика відповідно до умов Договору страхування.
Для отримання страхової виплати Страхувальник / Застрахована особа зобов’язана повідомити Страховика або Асистуючу компанію про такий випадок самостійного розрахунку протягом 24 годин з моменту настання події, що має ознаки страхового випадку, але не пізніше ніж в строк до 5 (п’яти) робочих днів після закінчення строку дії Договору та надіслати на електронну адресу, зазначену в Договорі скан-копії наступних документів:
Розмір такої виплати не може перевищувати вартість аналогічних медичних послуг в лікувально-профілактичних закладах державної, відомчої та комунальної форми власності, з якими співпрацює Асистуюча компанія
Якщо Страхувальник / Застрахована особа не має можливості особисто надати Страховику оригінали Заяви, фінансових та медичних документів, а також завірені Страхувальником / Застрахованою особою копії інших вищезазначених документів, які попередньо направляли на електронну адресу зазначену в Договорі, то такі документи мають бути надіслані рекомендованим листом на поштову адресу, вказану в Договорі. Після отримання від Страховика підтвердження щодо їх достатності та правильності оформлення, Страховик приймає рішення щодо здійснення страхової виплати.
Неподання необхідних документів, зазначених у переліку, дає Страховику право відмовити у здійсненні страхової виплати в частині, що не підтверджена такими документами.
Документи, які подаються для отримання страхової виплати, повинні бути достовірні, подані в обсязі, якого вимагає Страховик, оформлені та завірені належним чином.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання всіх необхідних документів, згідно з переліком, Страховик складає страховий акт та приймає рішення про здійснення страхової виплати або про відмову у страховій виплаті.
У разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті Страховик протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня прийняття такого рішення повідомляє про це Страхувальника (Застраховану особу), в письмовій формі з обґрунтуванням причини відмови.
Страхова виплата здійснюється Страхувальнику (Застрахованій особі) впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дня складання страхового акту.
Загальна сума страхових виплат за одним або декількома страховими випадками, що сталися із Застрахованою особою в період дії Договору, не може перевищувати страхову суму (ліміт відповідальності), встановлену у Договорі для відповідної Застрахованої особи.
У разі здійснення страхової виплати загальна страхова сума, страхова сума на відповідну Застраховану особу та відповідні ліміти відповідальності, встановлені цим Договором, зменшуються на розмір страхової виплати. Страхова сума на кожну Застраховану особу та ліміти відповідальності вважаються зменшеними з дати настання страхового випадку.
Вартість екстреної медичної допомоги, наданої Застрахованій особі, визначається медичним закладом, що її надав, у межах вартості лікування, встановленої відповідно до Порядку, затвердженого МОЗ України.
Враховуючи особливості конкретного страхового випадку, Страховик має право вимагати додаткові документи, ніж визначені Договором.
Якщо документи, необхідні для здійснення страхової виплати, надані не в повному обсязі та/або в неналежній формі, або оформлені з порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, є виправлення тексту тощо), прийняття рішення щодо страхової виплати не здійснюється до усунення цих недоліків. Про наявність таких невідповідностей та/або порушень Страховик повідомляє одержувача страхової виплати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання відповідних документів.
Якщо у Страховика виникли сумніви відносно достовірності наданих документів, термін прийняття рішення про визнання випадку страховим продовжується на період збирання Страховиком необхідних підтверджуючих документів від організацій, підприємств та установ, що володіють необхідною інформацією, але цей термін не може перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дати подання останнього документу, передбаченого Договором.
10. Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини
Відмова у здійсненні страхової виплати
11. Інформацію про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору
Страховий продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими. У зв’язку з укладенням договору відсутня необхідність отримання додаткових чи супутніх послуг страховика та/або третіх осіб, пов’язаних з отриманням фінансової послуги за договором.
12. Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії
Знижки за продуктом відсутні.
Акційні пропозиції відсутні.
або напишіть нам
[email protected]