КОМПЛАЄНС

Адаптована (презентація) версія кодексу етики (поведінки) у Товаристві

КОДЕКС

Інформація про канали для повідомлення про неприйнятну поведінку:

Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «Євроінс Україна» (надалі – Товариство), у своїй діяльності прагне забезпечувати найвищу якість надання страхових послуг.

Товариство, цінуючи свою ділову репутацію, у професійній діяльності дотримується вимог чинного законодавства України, правил добросовісної конкуренції, керується принципами етики, доброчесності і корпоративних цінностей.

Товариство, цінує своїх клієнтів й прагне забезпечити найвищу якість надання послуг, тому під час здійснення професійної діяльності категорично забороняє своїм працівникам вчиняти будь-які дії, які можуть бути розцінені як неприйнятна поведінка та створюють наслідки втрати його ділової репутації.

Неприйнятною поведінкою, зокрема, але не виключно, можуть вважатися випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, здійснення заборонених корупційних практик, інших порушень законодавства України у сфері запобігання корупції, незаконне використання інсайдерської інформації, допущення випадків недобросовісної конкуренції, розкриття конфіденційної інформації та/або комерційної таємниці Товариства, неналежне управління ресурсами Товариства, зловживання службовим становищем, будь-яка інша поведінка, що може зашкодити здійсненню професійної діяльності Товариства, а також суттєві підозри (справедливі побоювання та спостереження) щодо інших порушень чинного законодавства України.

Для здійснення повідомлення про неприйнятну поведінку у Товаристві можна скористатись будь-яким із зручних способів:

  • направлення відкритого (не анонімного) повідомлення на юридичну адресу Товариства: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102 (з приміткою «повідомлення про неприйнятну поведінку (порушення»);
  • направлення відкритого (не анонімного) або ж анонімного повідомлення на електронну адресу Головного менеджера з питань контролю за дотримання норм complіа[email protected];
  • усного відкритого (не анонімного) або ж анонімного повідомлення на анонімний канал телефонного зв’язку (тут має бути номер телефону).

Для найшвидшого розгляду повідомлення пропонується заповнювати спеціальну форму наведену нижче.

Повідомлення можуть бути надані у довільній формі, але обов’язково повинні містити прізвище, ім’я та по-батькові (за наявності), посаду особи, яка на Вашу думку допустила неприйнятну поведінку у діяльності Товариства та дату вчинення порушення.

Анонімні повідомлення підлягають розгляду, якщо наведена у них інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

При цьому, до розгляду не приймаються повідомлення, спрямовані на вирішення особистих конфліктів з працівниками Товариства, скарг щодо якості обслуговування у Товаристві тощо.

Товариство забезпечує захист особи (викривача), яка здійснила повідомлення про неприйнятну поведінку у діяльності Товаристві та гарантує, що таке інформування не понесе для неї негативних наслідків (звільнення чи примушення до звільнення; притягнення до дисциплінарної відповідальності; інших заходів, в тому числі формально правомірних рішень і дій, які носять вибірковий характер, зокрема, не застосовуються до інших працівників у подібних ситуаціях та/або не застосовувалися до працівника у подібних ситуаціях раніше).

Усі повідомлення мають статус конфіденційних. Товариство не розкриває особистість викривачів та спосіб в який дане повідомлення було здійснене.

Форма повідомлення про неприйнятну поведінку

Інформування ПрАТ «СК «Євроінс Україна» про будь які факти неприйнятної поведінки:

У разі якщо Вам стало відомо про порушення Кодексу етики (поведінки) ПраТ «СК «Євроінс Україна», зокрема порушення етичних норм, неприйнятну поведінку співробітників Товариства, конфлікт інтересів, корупцію та/або підкуп співробітників, порушення законодавства, які можуть нашкодити інтересам клієнтів та/або Товариства, а також про переслідування осіб, які повідомили про порушення, Ви можете звернутися на лінію довіри за електронною адресою: complіа[email protected]*

*Звертаємо Вашу увагу, що Лінія довіри не призначена для отримання консультацій про послуги, обробки клієнтських скарг, зауважень та для повідомлень, що спрямовані на вирішення особистих конфліктів з працівниками Товариства, скарг щодо якості обслуговування у Товаристві тощо.

замовлення послуг

Оберіть послугу, яка вас цікавить

Ваш телефон

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

або напишіть нам

чи дзвоніть

0 800 501 513 470

зареєструватися

Ім`я*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

Телефон*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

Email*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

Пароль*

!

Поле не може бути порожнім.

Пароль не відповідає вимогам.

Пароль повинен бути не менше 6 символів.

Цей користувач вже зареєстрований.

Вхід

Для входу введіть свою email адресу

Пароль для gmail

!

Поле не може бути порожнім.

Такого email не існує. Перевірте коректність або зареєструйтесь

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний пароль, спробуйте ще раз

На gmail вислане посилання для зміни пароля.

Я згадав пароль

скидання пароля

Введіть будь-ласка новий пароль

Пароль*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат або паролі не співпадають

Повторіть пароль*

!

Поле не може бути порожнім.

зберегти

Дякуємо за Ваше замовлення! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом.

Дякуємо за Ваше звернення!