Адаптована (презентація) версія кодексу етики (поведінки) у Товаристві
Інформація про канали для повідомлення про неприйнятну поведінку:
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «Євроінс Україна» (надалі – Товариство), у своїй діяльності прагне забезпечувати найвищу якість надання страхових послуг.
Товариство, цінуючи свою ділову репутацію, у професійній діяльності дотримується вимог чинного законодавства України, правил добросовісної конкуренції, керується принципами етики, доброчесності і корпоративних цінностей.
Товариство, цінує своїх клієнтів й прагне забезпечити найвищу якість надання послуг, тому під час здійснення професійної діяльності категорично забороняє своїм працівникам вчиняти будь-які дії, які можуть бути розцінені як неприйнятна поведінка та створюють наслідки втрати його ділової репутації.
Неприйнятною поведінкою, зокрема, але не виключно, можуть вважатися випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, здійснення заборонених корупційних практик, інших порушень законодавства України у сфері запобігання корупції, незаконне використання інсайдерської інформації, допущення випадків недобросовісної конкуренції, розкриття конфіденційної інформації та/або комерційної таємниці Товариства, неналежне управління ресурсами Товариства, зловживання службовим становищем, будь-яка інша поведінка, що може зашкодити здійсненню професійної діяльності Товариства, а також суттєві підозри (справедливі побоювання та спостереження) щодо інших порушень чинного законодавства України.
Для здійснення повідомлення про неприйнятну поведінку у Товаристві можна скористатись будь-яким із зручних способів:
Для найшвидшого розгляду повідомлення пропонується заповнювати спеціальну форму наведену нижче.
Повідомлення можуть бути надані у довільній формі, але обов’язково повинні містити прізвище, ім’я та по-батькові (за наявності), посаду особи, яка на Вашу думку допустила неприйнятну поведінку у діяльності Товариства та дату вчинення порушення.
Анонімні повідомлення підлягають розгляду, якщо наведена у них інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
При цьому, до розгляду не приймаються повідомлення, спрямовані на вирішення особистих конфліктів з працівниками Товариства, скарг щодо якості обслуговування у Товаристві тощо.
Товариство забезпечує захист особи (викривача), яка здійснила повідомлення про неприйнятну поведінку у діяльності Товаристві та гарантує, що таке інформування не понесе для неї негативних наслідків (звільнення чи примушення до звільнення; притягнення до дисциплінарної відповідальності; інших заходів, в тому числі формально правомірних рішень і дій, які носять вибірковий характер, зокрема, не застосовуються до інших працівників у подібних ситуаціях та/або не застосовувалися до працівника у подібних ситуаціях раніше).
Усі повідомлення мають статус конфіденційних. Товариство не розкриває особистість викривачів та спосіб в який дане повідомлення було здійснене.
Інформування ПрАТ «СК «Євроінс Україна» про будь які факти неприйнятної поведінки:
У разі якщо Вам стало відомо про порушення Кодексу етики (поведінки) ПраТ «СК «Євроінс Україна», зокрема порушення етичних норм, неприйнятну поведінку співробітників Товариства, конфлікт інтересів, корупцію та/або підкуп співробітників, порушення законодавства, які можуть нашкодити інтересам клієнтів та/або Товариства, а також про переслідування осіб, які повідомили про порушення, Ви можете звернутися на лінію довіри за електронною адресою: complіа[email protected]*
*Звертаємо Вашу увагу, що Лінія довіри не призначена для отримання консультацій про послуги, обробки клієнтських скарг, зауважень та для повідомлень, що спрямовані на вирішення особистих конфліктів з працівниками Товариства, скарг щодо якості обслуговування у Товаристві тощо.
або напишіть нам
[email protected]