Страховий випадок

Медичне страхування

У цьому розділі ми описали порядок дій при настанні страхового випадку, а також список документів, які потрібно надати в страхову компанію для отримання рішення стосовно виплати відшкодування

rez_2.png

Як мені діяти

  1. Негайно звернутись до нас за телефоном, який вказано у Вашій картці застрахованої особи, у разі будь-якого погіршення стану здоров’я.
  2. Повідомити нашому лікарю-координатору:
          Прізвище, ім’я, по батькові.
          Номер індивідуальної картки Застрахованої особи.
         • Причину звертання: скарги, необхідність отримання консультації лікаря, потреба придбання ліків, тощо.
          Контактний номер телефону.
          Місцезнаходження.
  3. Виконати рекомендації лікаря-координатора, щодо отримання медичної послуги.

які потрібні документи

Документи, що необхідні для виплати страхового відшкодування від Страхувальника:

  • Якщо медична послуга була організована лікарем-координатором «Євроінс Україна», Вам не потрібно надавати жодного документа, всі видатки з надання допомоги ми беремо на себе.
  • Якщо за попереднім погодженням з лікарем-координатором, Ви самостійно сплатили медичні послуги, для отримання компенсації необхідно надати:
         • заяву на здійснення виплати.
          паспорт та ІНПП.
          фінансові документи, що підтверджують факт оплати послуг: чеки, квитанції,                тощо.
  • медичні документи: рецепти, консультативні висновки лікаря, акти виконаних робіт, результати досліджень, тощо.

ШАБЛОНИ ДОКУМЕНТІВ

Письмове повідомлення та документи Ви можете подати на електронну пошту dtp@euroins.com.ua

ВИПЛАТА страхового відшкодування здійснюється Страховиком протягом 15 днів з дня отримання всіх необхідних документів.

Перелік лпз

Перелік лікувально-профілактичних закладів, передбачених програмою страхування з якими співпрацює Асистанс:

СОС Сервіс Україна Смарт Ассістанс

В даному розділі розміщена актуальна інформація щодо лікувально-профілактичних закладів (ЛПЗ), які надають послуги корпоративним клієнтам «Євроінс Україна» по добровільному медичному страхуванню (ДМС). Враховуючи, що нашими партнерами по супроводу клієнтів виступають СОС Сервіс Україна та Смарт Ассістанс, переліки ЛПЗ розміщено в залежності від Асистуючої компанії, визначеної окремими Договорами страхування.

замовлення послуг

Оберіть послугу, яка вас цікавить

Ваш телефон

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

або напишіть нам

чи дзвоніть

0 800 501 513 470

зареєструватися

Ім`я*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

Телефон*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

Email*

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний формат.

Пароль*

!

Поле не може бути порожнім.

Пароль не відповідає вимогам.

Пароль повинен бути не менше 6 символів.

Цей користувач вже зареєстрований.

Вхід

Для входу введіть свою email адресу

Пароль для gmail

!

Поле не може бути порожнім.

Такого email не існує. Перевірте коректність або зареєструйтесь

!

Поле не може бути порожнім.

Невірний пароль, спробуйте ще раз

На gmail вислане посилання для зміни пароля.

Я згадав пароль

Дякуємо за Ваше замовлення! Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом.