Страховий випадок
У цьому розділі ми описали порядок дій при настанні страхового випадку, а також список документів, які потрібно надати в страхову компанію для отримання рішення стосовно виплати відшкодування
Документи, що необхідні для виплати страхового відшкодування від Страхувальника:
Письмове повідомлення та документи Ви можете подати на електронну пошту dtp@euroins.com.ua
ВИПЛАТА страхового відшкодування здійснюється Страховиком протягом 15 днів з дня отримання всіх необхідних документів.
Перелік лікувально-профілактичних закладів, передбачених програмою страхування з якими співпрацює Асистанс:
СОС Сервіс Україна Смарт АссістансВ даному розділі розміщена актуальна інформація щодо лікувально-профілактичних закладів (ЛПЗ), які надають послуги корпоративним клієнтам «Євроінс Україна» по добровільному медичному страхуванню (ДМС). Враховуючи, що нашими партнерами по супроводу клієнтів виступають СОС Сервіс Україна та Смарт Ассістанс, переліки ЛПЗ розміщено в залежності від Асистуючої компанії, визначеної окремими Договорами страхування.
або напишіть нам
euroins@euroins.com.ua