Відповіді на поширені питання клієнтів щодо полісу автоцивілки
03.12.2021
Шановні клієнти, фахівці Євроінс Україна відповідають на поширені запитання, які виникають під час користування полісом автоцивілки. 1. Якщо номер авто помінявся, чи треба міняти страховку?
Ні, не треба. Договір ОСЦПВ "прив'язаний" до автомобіля та зберігає свою дію після зміни номера. Але за бажанням клієнт може внести зміни до полісу – електронного чи паперового. Для цього зверніться до будь-якого відділення Євроінс.
2. При зміні власника авто поліс продовжує діяти?
За законом, при зміні власника авто, забезпеченого полісом ОСЦПВ, страховка залишається дійсною. Права та обов'язки страхувальника після продажу машини переходять до нового власника.
3. Під час перевірки страховки за держномером авто додаток "Дія" чи "МВС Україна" пише, що машина не забезпечена полісом, що робити?
Ми не можемо відповідати за коректність роботи сторонніх програм та програм. Єдине офіційне джерело інформації, де можна перевірити дію поліса ОСЦПВ – сайт МСТБУ.
4. Якщо я маю паперовий поліс, чи можу перевести його в електронну форму?
На жаль, ні. Електронний поліс ви зможете оформити вже наступного року. А зробити це можна за 4 простих кроки на сайті Євроінс: https://bit.ly/3HjoaQ3
5. Я втратив паперовий поліс. Що мені робити?
Не турбуйтеся, втрачений паперовий поліс можна відновити. Для цього зверніться до відділення компанії, де ви купували автоцивілку. Наш співробітник оформить для вас дублікат договору.