1. Об’єкт страхування
Транспортний засіб вказаний у договорі
2. Страхові ризики та обмеження страхування
Страховими ризиками за договором ризики пошкодження, знищення та/або втрати застрахованого ТЗ в цілому, або окремих його деталей, частин та застрахованого ДО внаслідок:
1. Дорожньо-транспортної пригоди - події, що сталася під час руху транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи завдані матеріальні збитки;
2. Стихійних явищ (повені, бурі, урагану, смерчу, шторму, зливи, граду, обвалу, лавини, зсуву, виходу ґрунтових вод, паводку, селю, удару блискавки, осідання ґрунту тощо)
3. Пожежі та вибуху
Під пожежею розуміється здатність вогню самостійно поширюватися за межами місць, спеціально призначених для його розведення та підтримання, а також збиток, заподіяний предмету договору продуктами згоряння та заходами пожежогасіння, які вживаються з метою запобігання подальшому розповсюдженню вогню.
Під вибухом розуміють швидкий одночасний неконтрольований викид енергії.
4. Протиправних дій третіх осіб (крім викрадення)– дії третіх осіб, що кваліфікуються як злочин або адміністративне правопорушення відповідно до законодавства України
5. Інших випадкових подій (ІВП) – падіння дерев, льоду, стовпів, рекламних щитів та інших предметів, нападу тварин, та події, що не підпадають під визначення п.п.1. –4
6. Викрадення – незаконне заволодіння застрахованим ТЗ шляхом крадіжки, грабежу, розбою.
Обмеження страхування – відсутні.
3. Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)
Страхова сума встановлюється в межах дійсної (ринкової) вартості транспортного засобу та додаткового обладнання на момент укладання договору.
4. Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу
Мінімальний страховий тариф – 0,2%
Максимальний страховий тариф – 14%.
Розмір страхового тарифу за згодою сторін у розмірі та на умовах, передбачених договором страхування, що розроблені на підставі тарифної політики за стандартним страховим продуктом «КАСКО_Класичне».
5. Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи
Франшиза безумовна
Мінімальний розмір франшизи – 0% від страхової суми;
Максимальний розмір франшизи – 10% від страхової суми.
6. Територія та строк дії договору страхування (включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування
Договір діє на території України (окрім території активних бойових дій та тимчасово окупованих Російською Федерацією територій, які визначені Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій № 309 від 22 грудня 2022 року «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» або будь-яких змін до нього, а також на відстані ближче 50 км до вказаних територій), території зон бойових дій, народних заворушень, а також території, на якій встановлено спеціальний пропускний режим (режим в’їзду / перебування / виїзду), в т.ч (але не обмежуючись) території будівельних майданчиків, аеропортів, морських портів, військових частин)., а також на території нижчезазначених країн: Австрійська республіка, республіка Албанія, князівство Андорра, королівство Бельгії, республіка Болгарія, республіка Боснія та Герцеговина, держава місто Ватикан, Сполучене королівство Великої Британії та Північної Ірландії, Грецька республіка, королівство Данія, Естонська республіка, республіка Ірландія, Ісландія, королівство Іспанія, Італійська республіка, Латвійська республіка, Литовська республіка, князівство Ліхтенштейн, Велике герцогство Люксембург, республіка Македонія, республіки Мальта, республіка Молдова, князівство Монако, королівство Нідерланди, федеративна республіка Німеччина, королівство Норвегія, республіка Польща, республіка Португалія, Румунія, найсвітліша республіка Сан-Марино, республіка Сербія, Словацька республіка, республіка Словенія, Угорщина, Фінляндська республіка, Французька республіка, республіка Хорватія, Чеська республіка, Чорногорія, Швейцарська конфедерація, королівство Швеція, а також Договір діє на всій території держав, таких як Азербайджанська республіка, республіка Вірменія, республіка Грузія, республіка Казахстан, республіка Кіпр, Турецька республіка, які частково лежать в географічній Європі. Договір не діє на невизнаних або частково визнаних територіях держав таких як: республіка Абхазія, республіка Косово, Нагірно-Карабахська республіка, Південна Осетія, Турецька республіка Північного Кіпру, Придністровська Молдавська республіка тощо.
Договір укладається на строк до 1 року.
Договір набуває чинності з дати вказаної в договорі, але не раніше надходження страхового платежу (його частини) на поточний рахунок Страховика.
Продовження строку дії Договору неможливе.
7. Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат
7.1. До страхових випадків (випадків, що має ознаки страхового) не відносяться та страхове відшкодування не виплачується у разі настання збитків від пошкодження, знищення та/або втрати застрахованого ТЗ (або ДО), які безпосередньо або побічно спричинені, виникають або збільшуються на території дії/під час/внаслідок:
7.1.1. Будь-яких військових дій (в тому числі застосування вибухових пристроїв чи вогнепальної зброї), змін воєнно-політичної обстановки, загрози застосування воєнної сили, воєнних конфліктів, збройних конфліктів, локальних війн, регіональних війн, вторгнення військ, повстання, громадських заворушень, страйків, заколоту, локаутів, бунту, путчу, повстання, революції, тероризму або будь-яких інших дій за політичними мотивами, конфіскації, примусового вилучення, реквізиції чи пошкодження за розпорядженням існуючого уряду чи будь-якого органу влади, а також арешту, чи іншого вилучення, здійснених правоохоронними чи іншими, уповноваженими на це органами (митними, прикордонними або іншими), введення надзвичайного або особливого стану, якщо, якщо інше не передбачено договором страхування.
7.1.2. Будь-якого роду дії або діяльності, що визначені як терористичний акт правозастосовуючим органом країни чи території, на якій мало місце такого роду дія/діяльність, якщо інше не передбачено договором страхування.
7.1.3. Застосування будь-якої біологічної, хімічної зброї, ядерної зброї або інших ядерних пристроїв, а також засобів ураження живої сили та/або майна, що випускається з артилерійської або іншої бойової зброї або яке скидається з борту повітряного/водного судна, якщо інше не передбачено договором страхування.
7.1.4. Постійної, регулярної, тривалої дії, викиду, розливу, переміщення газів та газоподібних речовин, парів, променів, рідин, вологи, кислот, хімічних сполук або будь-яких, в тому числі неатмосферних опадів (сажі, кіптяви, диму, пилу та ін.) та інших забруднюючих речовин.
7.1.5. Керування застрахованим ТЗ особою, що не має посвідчення водія (права) на керування ТЗ категорії, відповідної застрахованому ТЗ;
7.1.6. Керування застрахованим ТЗ Водієм, що знаходиться в стані алкогольного, наркотичного, токсичного або іншого сп’яніння, або під впливом медичних препаратів, застосування яких протипоказане (заборонено) при керуванні застрахованого ТЗ.
7.1.7. Самогубства/спроби самогубства Страхувальника або особи, що допущена до керування застрахованим ТЗ, за виключенням тих випадків, коли Страхувальник (або особа, що допущена до керування застрахованим ТЗ) був доведений до такого стану неправомірними діями третіх осіб.
7.1.8. Завантаження на інший транспортний засіб, розвантаження та перевезення застрахованого ТЗ будь-яким видом транспорту, в тому числі у разі евакуації застрахованого ТЗ за порушення Правил дорожнього руху (якщо інше не передбачено Договором). Дане положення не поширюється на випадки транспортування спеціально призначеним для таких цілей транспортним засобом (евакуатором)застрахованого ТЗ, що не має можливості самостійно пересуватися внаслідок пошкодження, що виникло в результаті страхового випадку.
7.1.9. Буксирування застрахованого ТЗ іншим транспортним засобом або буксирування іншого транспортного засобу застрахованим ТЗ.
7.1.10. Буксирування або перевезення вантажу чи пасажирів більше норм, встановлених заводом-виробником та вказаних в технічних характеристиках застрахованого ТЗ.
7.1.11. Участі в спортивних змаганнях, у випробуваннях експлуатаційних та/або технічних характеристик (в тому числі “тест-драйв”), автошоу, використання для навчальної їзди, якщо інше не передбачено Договором.
7.1.12. Експлуатації застрахованого ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі (таксі, маршрутне таксі).
7.1.13. ТЗ вважається таким, що використовується як таксі, незалежно від того, чи видані відповідні ліцензія і ліцензійна картка на ТЗ, якщо згідно фотографіям, свідченням свідків або даних результату огляду ТЗ, проведеного представниками компетентних органів або представниками Страховика, мало хоч би одну з характерних ознак таксі, зокрема:
а) ТЗ обладнаний розпізнавальним ліхтарем будь-якого кольору, який встановлюється на дах автомобіля (або такий ліхтар знаходився в ТЗ);
б) ТЗ обладнаний таксометром, що діє (або не діє);
в) ТЗ обладнаний сигнальним ліхтарем із зеленим або червоним світлом, розташованим у верхньому правому кутку переднього вітрового скла (або такий ліхтар знаходився в ТЗ);
г) ТЗ перебуває (перебував) на інформаційному забезпеченні в службі таксі;
ґ) ТЗ має нанесені композиції з квадратів, розташованих в шаховому порядку на дверях або в інших місцях ТЗ;
д) ТЗ має нанесені зображення телефонних номерів, назв або логотипів диспетчерських служб таксі;
е) ТЗ обладнане засобами радіозв’язку (рація, антена і ін.), що діють (або не діють), за винятком випадків, коли такі засоби радіозв’язку були в застрахованому ТЗ на момент укладення договору страхування, про що вказано в Описі технічного стану транспортних засобів, і пройшли перевірку представником Страховика на те, що вони використовуються не для цілей таксі;
є) ТЗ використовується для надання послуг з перевезення пасажирів та їхнього багажу в індивідуальному порядку за плату.
7.1.14. Порушення правил пожежної безпеки; завантаження, вивантаження, перевезення або зберігання вогненебезпечних, легкозаймистих і вибухонебезпечних речовин та предметів (крім пального у металевих каністрах для власних потреб) у непристосованих для цього ТЗ.
7.1.15. Недбалого використання будь – якого вогню в салоні застрахованого ТЗ.
7.1.16. Дії пасажирів, вантажу, тварин, птахів та комах, що знаходилися в салоні/кабіні/кузові застрахованого ТЗ.
7.1.17. Порушення правил безпеки при ремонті та обслуговуванні, правил технічної експлуатації, правил перевезення вантажів.
7.1.18. Порушення ПДР, якщо інше не передбачено та не обрано опцію «Розширене страхове покриття» згідно п.7.4. Договору страхування
7.1.19. Зберігання або розміщення (в тому числі безпосередньо біля застрахованого ТЗ) вибухо- або вогненебезпечних речовин та предметів, - якщо Страхувальник (Власник, Водій) або його представники володіли такою інформацією.
7.1.20. Корозії, руйнування, втрати природних властивостей матеріалів, які використані в застрахованому ТЗ, втрати експлуатаційних якостей, заводського браку.
7.1.21. Руйнування або пошкодження механізмів, обладнання, двигунів в результаті їх внутрішніх пошкоджень, що не спричинені зовнішніми факторами, вибухів, що відбуваються під час робочого процесу в двигунах внутрішнього згорання, попадання в двигун чи внутрішні порожнини агрегатів сторонніх предметів та речовин за будь-яких причин.
7.1.22. Попадання в двигун чи внутрішні порожнини агрегатів рідин (води, масла) – гідроудар, якщо інше не передбачено та не обрано опцію «Розширене страхове покриття» згідно п.7.4. Договору страхування
7.1.23. Короткого замикання електропроводки та електрообладнання, якщо воно не потягло за собою пожежі в застрахованому ТЗ.
7.1.24. Зміни конструкції застрахованого ТЗ (наприклад тюнінг) або установки невідповідних деталей чи обладнання, на яке не має допуску заводу-виробника або відповідних державних органів.
7.1.25. Обробки теплом, вогнем чи іншого термічного впливу на застрахований ТЗ (сушка, зварювання, гаряча обробка).
7.1.26. Будь-якого використання застрахованого ТЗ не за призначенням.
7.2. До страхових випадків (випадків, що мають ознаки страхового) також не відносяться:
7.2.1. Пошкодження скла, які не вплинули на функціональні властивості скляних деталей (поверхневі подряпини та сколи розміром 3мм х 3мм та менше).
7.2.2. Пошкодження застрахованого ТЗ (або ДО), що сталися після його передачі для відновлювальних робіт ремонтному підприємству (СТО), під час ремонтних робіт або знаходження (зберігання) на території СТО, окрім випадків, коли ТЗ переданий на СТО за актом прийому передачі, оформленим належним чином та наданим Страховику в разі настання страхового випадку.
7.2.3. Втрата застрахованого ТЗ (внаслідок викрадення застрахованого ТЗ та/або набуття права власності) шляхом обману, шахрайства, зловживанням довірою, тощо, включаючи випадки неповернення у володіння застрахованого ТЗ, що був переданий іншій особі згідно з договором, довіреністю або іншим чином в користування, на збереження, для ремонту, для продажу, в оренду, прокат, лізинг, чи з іншою метою.
7.2.4. Викрадення застрахованого ТЗ (за винятком грабежу або розбою), якщо при цьому разом з застрахованим ТЗ викрадено який-небудь із перерахованих предметів: реєстраційні документи на ТЗ; ключ замку запалювання та/або дверей застрахованого ТЗ; керуючий елемент протиугінної системи (пристрою) – брелок, пульт керування, пейджер, активна чи пасивна картка електронних чи електронно-механічних протиугінних систем (пристроїв) тощо (якщо такі системи/пристрої були встановлені на застрахований ТЗ).
7.2.5. Викрадення застрахованого ТЗ, якому передувало зникнення зазначених в п.п. 7.2.6. предметів за будь-яких причин, крім випадків, коли Страхувальник письмово попередив про таке зникнення Страховика у встановлені Договором строки до викрадення ТЗ.
7.2.6. Викрадення транспортного засобу внаслідок добровільної передачі Страхувальником транспортного засобу та/або ключів від нього третім особам.
7.2.7. Викрадення ТЗ, якщо воно сталося внаслідок халатності Страхувальника (Водія), його довірених осіб, або осіб, за яких Страхувальник відповідно до чинного законодавства несе відповідальність, зокрема: залишення відчиненими (не зачиненими на замок) дверей застрахованого ТЗ або залишення відчиненими вікон застрахованого ТЗ під час його стоянки (зупинки), залишення у салоні застрахованого ТЗ ключів до цього застрахованого ТЗ та/або реєстраційних документів на застрахований ТЗ, залишення застрахованого ТЗ із працюючим двигуном.
7.2.8. Викрадення, знищення (пошкодження) ДО, якщо страхування цього ДО не було окремо обумовлено в договорі.
7.2.9. Пошкодження застрахованого ТЗ, якщо після ДТП водій застрахованого ТЗ зник з місця пригоди та/або відмовився пройти медичний огляд для визначення стану Водія на вимогу працівників компетентних органів.
7.3. Не підлягають відшкодуванню:
7.3.1. Непрямі збитки, викликані страховим випадком (моральна шкода, втрачений прибуток/вигода, перерва у виробництві, штрафи, пеня, неустойка, банківське обслуговування, витрати, пов’язані з реєстрацією та зняттям ТЗ з обліку у відповідних органах МВС України, витрати на зберігання застрахованого ТЗ, витрати на розмитнення ТЗ та інше)
7.3.2. Пошкодження: тенту, шин, ковпаків та/або дисків коліс, реєстраційних знаків, комплекту інструментів, антен, емблем, молдінгу, аптечки, вогнегасника. Якщо внаслідок данної події ТЗ отримав інші пошкодження, страховик відшкодовує збиток лише за такі пошкодження, окрім пошкоджень тенту, реєстраційних знаків, комплекту інструментів, антен, емблем, аптечки, вогнегасника. Збиток в разі пошкодження молдінгу, шин, ковпаків та/або дисків коліс Страховик відшкодовує лише за умови наявності інших пошкоджень, пов’язаних з даною подією при цьому виклик на місце події представників компетентних органів є обов’язковим.
7.3.3. За ризиком ПДТО викрадення: тенту, шин, ковпаків, дисків застрахованого ТЗ, та коліс вцілому, реєстраційних знаків, щіток склоочисників, комплекту інструментів, антен, емблем, молдінгу, аптечки, вогнегасника а також антирадарів, зйомної панелі магнітоли, магнітоли, CD-плеєра, іншої аудіо- чи відео- апаратури, яку можна зняти без допомоги інструментів. При цьому, якщо під час викрадення будуть пошкоджені інші деталі ТЗ, то відшкодовуються виключно такі інші пошкодження. Збиток в разі викрадення елементів освітлення (фар), шин, ковпаків, дисків застрахованого ТЗ, та коліс вцілому Страховик відшкодовує лише за умови наявності інших пошкоджень, пов’язаних з даною подією.
7.3.4. Збитки, внаслідок самовільного спрацювання активних засобів захисту водія, пасажирів та пішоходів у застрахованому ТЗ .
7.3.5. Збитки, що не обумовлені подією, на випадок якої застрахований ТЗ (або ДО) був застрахований, та збитки від пошкоджень, що мали місце на момент укладення Договору (що підтверджується відповідною інформацією, яка міститься в Акті огляду ТЗ та / або фотозображеннями, зробленими Страховиком при укладенні Договору) або на момент останнього огляду ТЗ (ДО), та на дату настання страхового випадку такі пошкодження не були усунені. Вказане обмеження не застосовується у випадках, коли площа пошкодження лакофарбового покриття отриманого внаслідок настання страхового випадку перевищує площу пошкодження лакофарбового покриття, що було наявне на момент укладення Договору та/або на дату останнього огляду ТЗ. В такому випадку Страховик компенсує 50% від вартості фарбування пошкодженої деталі.
7.3.6. Втрата товарної вартості та/або експлуатаційних якостей застрахованого ТЗ за будь-яких причин.
7.3.7. Вартість технічного обслуговування та гарантійного ремонту застрахованого ТЗ.
7.3.8. Вартість витрат, пов’язаних з реконструкцією або переобладнанням застрахованого ТЗ, ремонтом чи заміною окремих частин, деталей та обладнання внаслідок їх зносу, технічного браку та інше.
7.3.9. Вартість фарбування усього застрахованого ТЗ, якщо його ремонт потребує фарбування окремих місць (частин), крім випадків, якщо фарбування всього застрахованого ТЗ було погоджено Страховиком.
7.3.7. Вартість агрегатів та вузлів застрахованого ТЗ (робіт по їх заміні), які не можуть бути відремонтовані через неспроможність ремонтного підприємства (СТО) здійснити їх ремонт, або при здійснені заміни на вимогу Страхувальника (Водія), за умови, що такий ремонт підтверджує СТО або такий ремонт передбачений заводом-виробником застрахованого ТЗ.
7.3.11. Витрати на збереження пошкодженого застрахованого ТЗ.
7.3.12. Збитки, що виникли в результаті щоденної експлуатації застрахованого ТЗ та такі, щомають накопичувальний характер, а також, збитки, що виникли в зв`язку зі сколами, розміром 3мм х 3мм та менше, поверхневі подряпини покриття, в т.ч. збитки за пошкодження лакофарбового покриття та зміну кольору ТЗ внаслідок впливу сонячного проміння та/або потрапляння паливо-мастильних матеріалів, фарби (крім випадків ПДТО), складових дорожнього покриття та інших матеріалів.
7.3.13. Витрати на паливо-мастильні, миючі, фільтруючі матеріали, заправні технологічні рідини і гази, гальмівні колодки, крім випадків коли заміна вказаних матеріалів викликана технологією ремонту пошкоджень, які є результатом страхового випадку (випадку, що має ознаки страхового).
7.3.14. Доплата за терміновість, пов’язана з екстреним (терміновим) замовленням та доставкою комплектуючих та запасних частин.
7.3.15. Збитки, що виникли в результаті експлуатації застрахованого ТЗ в технічно несправному стані (порушення вимог ст. 31 ПДР відносно технічного стану і обладнання застрахованого ТЗ), як до так і після настання страхового випадку (випадку, що має ознаки страхового) (наприклад, експлуатація ТЗ з пошкодженнями двигуна, коробки передач, гальмівної системи тощо).
7.3.16. Збитки, внаслідок пошкодження елементів застрахованого ТЗ, за які раніше було виплачено страхове відшкодування і після закінчення відновлювального ремонту Страхувальником не було надано представнику Страховика застрахований ТЗ для здійснення огляду та підтвердження факту усунення наслідків страхового випадку (дана умова є необов’язковою в разі здіснення відновлювального ремонту на Авторизованій СТО або СТО за направленням Страховика та надання акту виконаних робіт).
7.3.17. Пошкодження застрахованого ТЗ внаслідок його арешту правоохоронними, митними або податковими органами чи його конфіскації.
7.3.18. Збитки, які виникли щодо застрахованого ТЗ, який пішов під лід за межами офіційно відкритих для руху льодових доріг.
7.3.19. Збитки, що виникли внаслідок використання несправного, переобладнаного або непередбаченого заводом-виробником для відповідної марки ТЗ зарядного пристрою.
7.3.20. Обмеження відповідно до санкцій та застереження про виключення: Згідно цього застереження, Страховик не надає покриття і Страховик не несе відповідальності за оплату будь-якого збитку або відшкодування, якщо у разі забезпечення такого покриття, оплати такого збитку або надання такого відшкодування до Страховика можуть бути застосовані будь-які санкції, заборони або обмеження відповідно до Рішень Організації Об'єднаних Націй або торгово-економічні санкції, відповідно до будь-яких законів або нормативних актів щодо національних та міжнародних торгово- економічних санкцій.
7.3.21. Виплата страхового відшкодування не проводиться за пошкодження (знищення), що отримані застрахованим ТЗ при спробі викрадення, внаслідок або під час викрадення застрахованого ТЗ:
8. Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків, іншими складовими страхового продукту
Відсутні
9. Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат
9.1. Виплата страхового відшкодування проводиться Страховиком згідно з умовами, з урахуванням умов Договору програми страхування, на підставі письмової заяви Страхувальника (його правонаступника/спадкоємця, Вигодонабувача) і страхового акта, який складається Страховиком або уповноваженою ним особою (аварійним комісаром) у формі, що визначається Страховиком, та після подання Страхувальником всіх передбачених Договором та оформлених належним чином документів, що необхідні для встановлення причин, обставин та наслідків події, що має ознаки страхового випадку, визначення розміру завданих збитків.
9.2. Відповідно до заяви на виплату страхового відшкодування, умов Договору, Страховик, на підставі письмового погодження Вигодонабувачем форми виплати страхового відшкодування, виплачує страхове відшкодування:
9.3. Страхове відшкодування виплачується у грошовій одиниці України. Виплата страхового відшкодування у зв’язку із пошкодженням застрахованого ТЗ здійснюється відповідно до обраних опцій Договору страхування, складеної Страховиком або експертом-автотоварознавцем, з вирахуванням розміру ПДВ у випадках:
А) виплати страхового відшкодування безпосередньо Страхувальнику (Вигодонабувачу, в тому числі в рахунок сплати кредитної заборгованості);
Б) виплати страхового відшкодування шляхом його зарахування в повному обсязі в рахунок неоплаченої частини страхової премії;
В) виплати страхового відщкодування шляхом його зарахування в рахунок неоплаченої частини страхової премії з перерахуванням залишку безпосередньо Страхувальнику (Вигодонабувачу, в тому числі в рахунок сплати кредитної заборгованості), якщо сума страхового відшкодування перевищує розмір неоплаченої частини страхової премії);
В подальшому, після надання документів про оплату запасних частин та/або відновлювального ремонту (акти виконаних робіт, наряд-замовлення, фіскальні документи про сплату), Страхувальнику (Вигодонабувачу) відшкодовуються понесені ним фактичні затрати, включаючи ПДВ, в межах розрахованої відповідно Договору суми страхового відшкодування, за умови попереднього узгодження цих документів зі Страховиком. Якщо Страхувальник здійснив відновлювальний ремонт на СТО, не погодженій із Страховиком, останній звільняється від обов’язку здійснити доплату різниці страхового відшкодування.
При цьому, якщо відповідно до Договору страхування обрано порядок визначення розміру страхового відшкодування «Згідно з розрахунком Страховика (за калькуляцією «Audatex»)», розмір страхового відшкодування є остаточним та перегляду не підлягає.
У випадку, якщо в Договорі Страхувальником обрано опцію «Авторизована (гарантійна) СТО» та Страхувальник бажає отримати кошти в порядку, визначеному частинами А-В п. 9.3, то розрахунок розміру страхового відшкодування здійснюється виключно в порядку, визначеному договором.
9.4. Розмір страхового відшкодування визначається виходячи з прямого розміру збитків, завданих Страхувальнику в результаті страхового випадку, на підставі даних огляду пошкодженого застрахованого ТЗ та/або ДО, документів, що підтверджують розмір спричиненого збитку.
9.5. Розмір страхового відшкодування за одним (окремим) страховим випадком не може перевищувати розмір страхової суми за Договором, а також розміру прямих збитків, завданих Страхувальнику в результаті настання страхового випадку
9.6. Розмір завданих збитків визначається Страховиком на підставі:
9.7. Оплата роботи незалежного експерта з проведення автотоварознавчої експертизи здійснюється за рахунок Страховика, крім випадків, коли автотоварознавча експертиза була проведена без погодження із Страховиком.
9.8. Вибір СТО для проведення ремонтних робіт, в тому числі Авторизованої (гарантійної) СТО (наприклад, якщо гарантійні зобов’язання підтримують декілька дилерів виробника застрахованого ТЗ) або СТО за направлення Страховика, Страхувальник узгоджує письмово із Страховиком.
9.9. До розміру страхового відшкодування включаються, сплачені Страхувальником, обов’язково узгоджені із Страховиком та документально підтверджені витрати Страхувальника, а саме:
9.9.1. Необхідні та доцільні витрати, понесені Страхувальником при настанні страхового випадку щодо запобігання або зменшення збитків, у розмірі до 2% від страхової суми, але не більше 5000,00 грн.
9.9.2. Підтверджені документально витрати, пов’язані із транспортуванням (буксируванням) пошкодженого застрахованого ТЗ від місця аварії до місця зберігання чи місця ремонту, якщо застрахований ТЗ не може рухатися своїм ходом внаслідок пошкоджень, що є наслідками страхового випадку. При цьому загальний ліміт такого відшкодування становить 2 000,00 (дві тисячі грн. 00 коп.) гривень на весь період дії Договору.
9.9.3. Витрати на проведення автотоварознавчої експертизи, складання дефектної відомості, послуги експерта чи аварійного комісара – в межах фактичних витрат, якщо такі витрати погоджені зі Страховиком.
9.9.4. Витрати на отримання необхідних довідок про обставини страхового випадку, фотографування пошкодженого застрахованого ТЗ, передачу інформації телеграмою, факсом по території України – в межах фактичних витрат.
9.10. У разі пошкодження застрахованого ТЗ та/або ДО (крім повної конструктивної загибелі застрахованого ТЗ), в тому числі в разі завдання збитків внаслідок пошкодження застрахованого ТЗ (та/або ДО), які він отримав під час, внаслідок або після викрадення (спроби незаконного заволодіння), викрадення його окремих складових внаслідок страхового випадку:
9.10.1. Страховик відшкодовує матеріальний збитки, що розраховується з урахуванням умов Програми та з урахуванням умов Договору. А саме, якщо. Договором передбачена умова виплати страхового відшкодування з урахуванням експлуатаційного зносу, то такий знос частин, деталей, вузлів, агрегатів застрахованого ТЗ, що підлягають заміні визначається на момент настання страхового випадку наступним чином: за перший рік експлуатації – 15%, за другий рік – 10%, за третій та наступні роки по 8%, але не більше 90% взагалі. При визначенні розміру зносу застрахованого ДО застосовуються наступні нормативи: за перший рік експлуатації – 20 % (за перший місяць - 3%, за другий місяць - 2%, за третій та наступні місяці – по 1,5% за кожний місяць), за другий рік – 15 % (по 1,25% за кожний місяць), за третій та наступні роки – 12 % (по 1% за кожний місяць).
9.10.2. Загальний розмір зносу розраховується як сума всіх розмірів зносу за кожен рік експлуатації та розміру зносу за неповний рік експлуатації. Розмір зносу за неповний рік експлуатації розраховується пропорційно кількості місяців експлуатації в неповному році експлуатації, при цьому неповний місяць враховується як повний. Кількість повних років експлуатації визначається по даті реєстрації на момент настання страхового випадку, якщо рік випуску застрахованого ТЗ співпадає з роком реєстрації застрахованого ТЗ. У всіх інших випадках за домовленістю Сторін вважається, що застрахований ТЗ почав експлуатуватися з 1 жовтня року випуску застрахованого ТЗ.
9.10.3. Розмір страхового відшкодування визначається як сума матеріального збитку, визначеного згідно Договором, і необхідних та доцільних витрат Страхувальника, за вирахуванням передбаченого розміру франшизи, з урахуванням особливостей обраної Страхувальником Програми страхування.
9.10.4. Вартість відновлювального ремонту визначається відповідно до варіанту, обраного в. Договорі, а саме, на підставі :
9.10.5. При складанні калькуляції Страховиком застосовуються середні діючі ринкові ціни на деталі і роботи в місцевості (регіоні) проведення відновлювального ремонту або в місцевості (регіоні) реєстрації застрахованого ТЗ на дату настання страхового випадку.
9.10.6. До витрат на відновлюваний ремонт включаються:
9.10.9. Вартість частин та деталей враховується при розрахунку суми страхового відшкодування за умови, що вони шляхом ремонту не можуть бути приведені в стан, придатний для подальшого використання, або витрати на такий ремонт перевищують витрати по їх заміні на нові.
9.10.8. До витрат на відновлювальний ремонт не включаються.
9.10.9. Страховик має безумовне право перевірки та узгодження з ремонтним підприємством обсягів, видів і цін стосовно складових (деталей) застрахованого ТЗ, відновлювальних робіт та необхідних матеріалів. До моменту повного узгодження витрат на відновлювальний ремонт розмір прямого збитку вважається невизначеним.
9.10.10. Будь-яка Сторона Договору може надати ремонтному підприємству деталі і/або матеріали, що за показниками зносу і якості мають бути не гірші тих, що були до пошкодження.
9.10.11. В окремих випадках (зокрема, при відшкодуванні витрат, пов’язаних з усуненням прихованих пошкоджень, що викликані страховим випадком, виявлені в процесі ремонту), за згодою Сторін Договору виплата страхового відшкодування може бути проведена частинами (в декілька етапів), а саме: перша частина – виходячи з відшкодування збитків, розмір яких встановлено на момент підписання Страхового акту, наступна частина – виходячи з встановленого кінцевого розміру збитків, що оформлюється Додатком до Страхового акту або окремим Страховим актом.
9.11. При настанні страхового випадку за межами України Страховик:
9.11.1. У випадку, якщо відновлювальний ремонт здійснювався за межами України виплачує страхове відшкодування на власний розсуд одним з наступних способів:
А) на підставі калькуляції «Audatex», не залежно від порядку визначеного Договором страхування. Розмір страхового відшкодування є остаточним та перегляду не підлягає та здійснюється в національній валюті України.
Б) на підставі документів, які свідчать про фактично здійснені Страхувальником витрати, при цьому розмір страхового відшкодування не може перевищувати вартість подібного відновлювального ремонту на території України, розрахованої на підставі умов Договору.
9.11.2. У випадку, здійснення відновлювального ремонту на території України виплачує страхове відшкодування в порядку визначеному Договором страхування.
9.12. У разі повної конструктивної загибелі застрахованого ТЗ. Розмір страхового відшкодування визначається, на розсуд Страховика, одним з наступних шляхів:
9.12.1. як сума дійсної вартості застрахованого ТЗ та ДО на дату настання страхового випадку, що визначається на підставі автотоварознавчої експертизи, але не більше розміру страхової суми ТЗ та ДО на момент настання страхового випадку і необхідних та доцільних витрат Страхувальника та за вирахуванням франшизи. При цьому застрахований ТЗ (право власності) передається Страховику після зняття його з обліку Власником в органах реєстрації разом з усіма документами на нього (свідоцтво про реєстрацію застрахованого ТЗ, сервісна книжка, інструкція по експлуатації застрахованого ТЗ та ДО), повним комплектом оригінальних (заводських) ключів разом з заводськими дублікатами ключів, пультами управління, карток та інших активних та пасивних активаторів до застрахованого ТЗ і до всіх засобів проти викрадення, про що по факту передачі між Сторонами складається Акт приймання – передачі застрахованого ТЗ. Витрати по зняттю застрахованого ТЗ з обліку здійснюються за рахунок Страхувальника (Власника).
9.12.2. як сума дійсної вартості застрахованого ТЗ та ДО на дату настання страхового випадку, що визначається на підставі автотоварознавчої експертизи, але не більше розміру страхової суми ТЗ та ДО на момент настання страхового випадку і необхідних та доцільних витрат Страхувальника, передбачених Договором, та за вирахуванням франшизи та за вирахуванням вартості залишків застрахованого ТЗ. Вартість залишків застрахованого ТЗ може бути розрахована, на розсуд Страховика, як на підставі висновку експерта, так і на підставі ринкового попиту на відповідні залишки. В останньому випадку Страховик може запропонувати Страхувальнику особу (осіб), яка (і) згодна (ні) придбати залишки пошкодженого застрахованого ТЗ за ціну узгоджену із Страховиком. Майнові права на застрахований ТЗ у цьому випадку залишаються у Страхувальника.
9.13. На вимогу Страховика взаємовідносини Сторін Договору по передачі застрахованого ТЗ у власність Страховика, зняттю з обліку, реалізації залишків застрахованого ТЗ при повній конструктивній загибелі застрахованого ТЗ можуть регулюватися окремою угодою.
9.14. У разі викрадення застрахованого ТЗ:
9.14.1. Розмір страхового відшкодування визначається в розмірі страхової суми за вирахуванням суми знецінення ТЗ за відповідний період дії Договору та розміру франшизи за ризиком «Викрадення». До суми страхового відшкодування додається розмір необхідних та доцільних витрат Страхувальника.
Сума знецінення розраховується за формулою:
СС х З х Км
Зн = -----------------, де:
Зн - сума знецінення;
СС - страхова сума;
З – експлуатаційний знос за період дії Договору, який визначається у розмірі, що відповідає строку експлуатації ТЗ у період дії Договору.
Км - період від дати укладення Договору до дати настання страхової події (кількість місяців, при цьому неповний місяць враховується як повний). У випадку укладення додаткової угоди до Договору про зміну страхової суми протягом відповідного періоду дії Договору в розрахунку використовується період від дати укладення такої додаткової угоди до дати настання страхового випадку, якщо такі дати знаходяться в межах відповідного періоду дії Договору.
9.14.2. Виплата страхового відшкодування відбувається двома частинами: перша частина в розмірі 30% страхового відшкодування виплачується після надання Страхувальником документу відповідного правоохоронного органу про початок кримінального провадження за фактом викрадення застрахованого ТЗ та всіх інших необхідних документів у термін, визначений Договором. Друга частина страхового відшкодування виплачується:
по закінченню кримінального провадження, за умови надання Страховику постанови/повідомлення або іншого документу правоохоронних органів про закінчення кримінального провадження, або
після отримання відповідної довідки/повідомлення або іншого документу правоохоронних органів, у випадку, якщо правоохоронними органами не встановлено підозрюваного у вчиненні даного кримінального правопорушення, але в будь-якому разі не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) робочих днів з дати виплати першої частини страхового відшкодування.
9.14.3. У разі проведення власного розслідування Страховик має право відстрочити виплату першої частини страхового відшкодування або прискорити виплату і здійснити її у повному обсязі.
9.14.4. У разі викрадення застрахованого ТЗ Страхувальник (Власник застрахованого ТЗ) після отримання страхового відшкодування зобов’язаний передати Страховику, за його вимогою, право власності на застрахований ТЗ (подати у відповідний орган МВС заяву слідчому про передачу права власності на застрахований ТЗ Страховику), всі документи на нього (свідоцтво про реєстрацію ТЗ, сервісна книжка, інструкція по експлуатації застрахованого ТЗ та ДО), повні комплекти оригінальних (заводських) ключів разом з заводськими дублікатами ключів і пультів управління, карток та інших активних та пасивних активаторів до застрахованого ТЗ і до всіх засобів проти викрадення, про що по факту передачі між Сторонами складається Акт приймання – передачі застрахованого ТЗ. Витрати по зняттю застрахованого ТЗ з обліку здійснюються за рахунок Страхувальника. Якщо фактична передача зазначеного права власності Страховику неможлива, Сторони Договору складають додаткову угоду до Договору, згідно з якою Страхувальник зобов’язується у разі повернення йому застрахованого ТЗ здійснити всі дії, необхідні для передачі його у власність Страховику.
9.14.5. За відсутності вимоги Страховика про передачу йому права власності, у разі вилучення (повернення) з незаконного володіння викраденого застрахованого ТЗ, Страхувальник зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дати отримання застрахованого ТЗ повернути Страховику виплачене страхове відшкодування. Пошкодження, яких зазнав застрахований ТЗ, під час перебування у незаконному володінні вважаються разом з незаконним заволодінням одним страховим випадком. Сума страхового відшкодування, що підлягає поверненню Страховику, зменшується на суму страхового відшкодування, яку Страховик згідно з умовами Договору має сплатити для відшкодування збитків, завданих застрахованому ТЗ під час незаконного заволодіння.
9.14.6. У випадку викрадення застрахованого ТЗ, під час розгляду раніше заявленого, але не врегульованого страхового випадку по пошкодженню ТЗ, за умови відсутності документального підтвердження витрат Страхувальника на відновлювальний ремонт пошкодженого застрахованого ТЗ, що здійснено за погодженням зі Страховиком, провадження по факту пошкодження застрахованого ТЗ підлягає припиненню, при цьому виплата страхового відшкодування здійснюється відповідно до умов Договору тільки по факту викрадення застрахованого ТЗ.
9.15. У випадку, коли страховий платіж за Договором сплачується частинами (в розстрочку), за виключенням, якщо Страхувальник застрахований за Програмою 50/50, Страховик має право, вирахувати суму всіх несплачених страхових платежів із суми страхового відшкодування. Сума несплачених страхових платежів, яка вираховується із суми страхового відшкодування, зараховується Страховиком у рахунок несплачених та/або майбутніх страхових платежів за Договором.
9.16. Якщо Страхувальник отримав відшкодування збитків від особи, відповідальної за заподіяння цих збитків або будь-якої третьої особи, він зобов`язаний заявити про цей факт Страховику для врахування останнім цього відшкодування при здійсненні страхового відшкодування. Якщо збитки відшкодовані третіми особами частково, то страхове відшкодування виплачується за вирахуванням сум, одержаних Страхувальником від третіх осіб.
Якщо Страхувальник заявив про відшкодування збитків від особи, відповідальної за заподіяння цих збитків або будь-якої третьої особи, а страхове відшкодування вже здійснене Страховиком, він зобов’язаний повернути Страховику одержане страхове відшкодування (або відповідну його частину) в строк обумовлений Договором.
9.17. Розрахунок страхового відшкодування по застрахованому ДО здійснюється на умовах, передбачених Договором по відшкодуванню збитків, завданих застрахованому ТЗ.
9.18. З 00 годин 00 хвилин дня наступного за днем виплати страхового відшкодування Страхова сума за Договором зменшується на розмір страхового відшкодування, якщо за Договором обрана агрегатна страхова сума .
9.19. До Страховика, що виплатив страхове відшкодування, переходить в межах виплаченої суми право вимоги (регресу), яке Страхувальник (або інша особа, що одержала страхове відшкодування) мають до особи, відповідальної за завдані збитки.
9.20. Строки на прийняття рішення про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування, а також на здійснення страхового відшкодування:
9.20.1. Страховик приймає рішення про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування і складає страховий акт протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Страховиком всіх належним чином оформлених документів, необхідних для встановлення причин, обставин та наслідків події, що має ознаки страхового випадку, та визначення розміру завданих збитків, а також документів, отриманих Страховиком в процесі розслідування страхового випадку (випадку, що має ознаки страхового).
9.20.2. Виплата страхового відшкодування здійснюється не пізніше 9 (семи) робочих днів від дати складання Страховиком страхового акта.
9.20.3. У разі прийняття рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування, Страховик зобов’язаний повідомити про це Страхувальника (його правонаступника/спадкоємця) та Вигодонабувача не пізніше 5 (п’яти) робочих днів від дати прийняття такого рішення (складання Страховиком страхового акта) у письмовій формі з обґрунтуванням причин відмови.
9.21. Сума збитку розраховується пропорційно відношенню страхової суми до дійсної вартості ТЗ у наступних випадках:
9.21.1. страхова сума складає певну частину дійсної вартості ТЗ на момент укладення договору страхування;
9.21.2. дійсна вартість ТЗ, розрахована експертом, на момент страхової події перевищує страхову суму більш, ніж на 20%.
10. Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини
Відмова у виплаті страхового відшкодування
11. Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору
Продукт не пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору
12. Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції, включаючи терміни їх дії
Знижка надається за погодженням з Департаментом андерайтингу та продакт-менеджемнту при наявності обставин що впливають на вірогідність настання страхового випадку.
Акційні пропозиції відсутні.
або напишіть нам
[email protected]